مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-23اقتصادي

زمینه رونق تولید در شهرک صنعتی اقلید فراهم است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک های صنعتی اقلید بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم کرده اند و سرمایه گذاران از این ظرفیت ایجاد شده می توانند در راستای توسعه صنعتی شهرستان استفاده کنند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک های صنعتی اقلید بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم کرده اند و سرمایه گذاران از این ظرفیت ایجاد شده می توانند در راستای توسعه صنعتی شهرستان استفاده کنند.

احد فتوحی چهارشنبه دوم تیر در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان اقلید که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس و صنعتگران انجام شد، گفت: امسال در راستای مانع زدایی از تولید و پشتیبانی از واحدهای صنعتی برنامه های مختلفی در حوزه های مختلف تدوین و درحال اجرا است.

او افزود: معتقدیم باید از تمام ظرفیت ها برای مانع زدایی از تولید استفاده کنیم و این موضوع باید در در اولویت سایر دستگاه های دیگر نیز باشد.

فتوحی همچنین با اشاره به ایجاد شش شهرک یا ناحیه صنعتی در شهرستان اقلید گفت: شهرستان اقلید از لحاظ آمار تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی ایجاد شده، رتبه برتر فارس را به خود اختصاص داده به نحوی که در این شهرستان هم اکنون، شهرک های صنعتی اقلید 1 و 2، و نواحی صنعتی تیمارجان ،خنجشت، حسن آباد و سده راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه رونق تولید در شهرک صنعتی اقلید فراهم است

زمینه رونق تولید در شهرک صنعتی اقلید فراهم است