مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-23سياسي

شریعتی: احدی از نمایندگان مجلس داوطلب اخذ مناصب دولتی نیست


نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشکر از مردم و تبریک به ابراهیم رییسی گفت: احدی از همکاران ما در مجلس شخصا داوطلب اخذ مناصب دولتی نبوده و کسی را نیز تحمیل نمی کند تا دست رییس جمهور منتخب باز بوده و البته از هیچ مساعدتی دریغ نمی کنیم.

- نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشکر از مردم و تبریک به ابراهیم رییسی گفت: احدی از همکاران ما در مجلس شخصا داوطلب اخذ مناصب دولتی نبوده و کسی را نیز تحمیل نمی کند تا دست رییس جمهور منتخب باز بوده و البته از هیچ مساعدتی دریغ نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد در شرایطی برگزار شد که از یک سو مطالبه و انتظار عمومی برای تغییر به بالاترین حد خود رسیده و از سوی دیگر شاهد مؤلفه های متعددی از جمله کرونا، اخلال داخلی، تحریم خارجی و توحش دشمنان برای ضربه به نظام بودیم.

با این حال مهم ترین عامل برای انصراف مردم از مشارکت، اوضاع اسفبار در اقتصاد، معیشت و سفره مردم و به ویژه عدم صداقت مدیران ارشد اجرایی با مردم و به حساب نیاوردن آنها بود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: شوک های ارزی، بنزینی، مرغی، بورسی، تحریمی و کرونایی که به پیکره نحیف سفره و جیب مردم ضربه وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: احدی از نمایندگان مجلس داوطلب اخذ مناصب دولتی نیست

شریعتی: احدی از نمایندگان مجلس داوطلب اخذ مناصب دولتی نیست