مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-23سياسي

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان/ توزیع 10 هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی


فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی به نقش مرزبانی در طرح «کمک مؤمنانه»، گفت: طی 9 مرحله رزمایش، 10 هزار و 700 بسته معیشتی بین مردم مناطق مرزی و عشایری استان توزیع شد.

- سردار علی اصغر مسروری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: خراسان جنوبی 331 کیلومتر مرز مشترک با کشور خوبی را به مردم مرزنشین ارائه می دهد   فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی پیگیری و رفع مشکلات عشایر و مرزنشینان را یکی از وظایف قانونی مرزبانی ذکر کرد و بیان داشت: با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان و خیرین، مرزبانی به عنوان یک وسیله خدمات و کمک های خوبی را به مردم مرزنشین ارائه داده است.

شناسایی 10 هزار خانوار محروم مرزی مسروری با اشاره به نقش مرزبانی در طرح کمک مؤمنانه ، مطرح کرد: پس از سخنان مقام معظم رهبری بیش از 10 هزار خانوار محروم مرزی در استان شناسایی شدند و طی چند مرحله کمک های مؤمنانه بین آن ها توزیع شده است.

وی به برگزاری نهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه مرزبانی استان اشاره و مطرح کرد: همزمان با دهه کرامت نهمین مرحله از رزمایش همدلی و مواسات در روستاهای مرزی شهرستان درمیان، زیرکوه، سربیشه و نهبندان برگزار می شود.

همزمان با دهه کرامت 700 بسته معیشتی بین مرزنشینان و عشایر استان به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون ریال توزیع شد   فرمانده مرزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان/ توزیع 10 هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان/ توزیع 10 هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی