مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-23اقتصادي

امنیت کیف های پول دیجیتال امری ضروری است


رییس پلیس فتای استان کرمان با بیان اینکه فراگیرشدن استفاده از ارزهای دیجیتال، بستر را برای سوءاستفاده کلاهبرداران فراهم کرده، گفت: برخی از کاربران در استفاده از کیف پول ارز دیجیتال خود دچار اشتباه شده اند که اغلب به از دست رفتن ارز دیجیتال شان منجر می شود.

- سرهنگ امین یادگارنژاد امروز دوم تیرماه اظهار کرد: کاربران صرافی های ارزهای دیجیتال بایستی قبل از ورود و سرمایه گذاری در این بستر ابتدا اطلاعات خود را ارتقا داده و برای راه اندازی کیف پول خود از یک ایمیل منحصر به فرد با رمز قوی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نیازمندی کاربران به راه های افزایش امنیت کیف های پول دیجیتال نسبت به گذشته بیشتر احساس می شود، افزود: به هیچ عنوان با ایمیل و یا شماره تلفنی که در صرافی های دیجیتال به راه اندازی کیف پول اقدام کرده اید در شبکه های اجتماعی عضو نشوید.

این مقام انتظامی یادآور شد: برای بالا بردن امنیت کیف پول دیجیتال از یک ایمیل و شماره تلفن منحصر به فرد استفاده کنید تا از راه های مختلف جهت دسترسی کلاهبرداران و هکرها به ایمیل و در نتیجه کیف پول دیجیتال شما که تراکنش مالی در آن صورت می پذیرد جلوگیری شود.

سرهنگ یادگارنژاد ضمن بیان اینکه دستیابی به ایمیل پیشتیبان یک اکانت، راهی بسیار ساده برای دستیابی به سایر اطلاعات شماست، به شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کیف های پول دیجیتال امری ضروری است

امنیت کیف های پول دیجیتال امری ضروری است