مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-23ورزشي

چرا استراماچونی گزینه تیم ملی نیست؟


این روزها که بازار گمانه زنی برای جانشین احتمالی اسکوچیچ داغ است، برخی از شانس آندرا استراماچونی برای حضور در تیم ملی می گویند، در حالی که با توجه به شواهد و قرائن متقن استراماچونی از شانسی برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران برخوردار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: به نظر می رسد راه تیم ملی و دراگان اسکوچیچ بعد از بازی های تیم ملی در منامه از هم جدا شده است.

این را هنوز فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام نکرده اما از بخش پایانی صحبتهای اسکوچیچ در مصاحبه اخیر با فوتبال برتر می توان بی علاقگی فدراسیون فوتبال برای ادامه کار با اسکوچیچ را به وضوح دید؛ جایی که سرمربی کروات در مقابل حرف های محمدحسین میثاقی که بوی خداحافظی می داد، واکنشی نشان نداد و تنها بصورت تلویحی گفت برای ادامه کار با تیم ملی نمی تواند کار خاصی انجام بدهد و این موضوع خارج از قدرت تصمیم گیری اش است.

در این میان سکوت فدراسیون فوتبال در قبال شائبه های اخیر هم نشانه دیگری است از احتمال جدا شدن راه اسکو با تیم ملی.

در این روزها که بازار گمانه زنی برای جانشین احتمالی اسکوچیچ داغ است، برخی از شانس آندرا استراماچونی برای حضور در تیم ملی می گویند، در حالی که با توجه به شواهد و قرائن متقن استراماچونی از شانسی برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران برخوردار نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استراماچونی گزینه تیم ملی نیست؟

چرا استراماچونی گزینه تیم ملی نیست؟