مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-23سياسي

آماده شدن دوباره کرمانشاه برای میزبانی زوارِ اربعین


کرمانشاه و کرمانشاهیان بعد از سالها توانستند سال 1398 میزبانی زوار اربعین را تجربه کنند، میزبانی که علی رغم تمام کاستی ها تجربه ای خوب برای کرمانشاه به جای گذاشت تا در میزبانی دوباره بتوانند پذیرایی شایسته ای از زوار اربعین داشته باشد.

- آماده شدن دوباره کرمانشاه برای میزبانی "زوارِ اربعین" ایسنا/کرمانشاه کرمانشاه و کرمانشاهیان بعد از سالها توانستند سال 1398 میزبانی زوار اربعین را تجربه کنند، میزبانی که علی رغم تمام کاستی ها تجربه ای خوب برای کرمانشاه به جای گذاشت تا در میزبانی دوباره بتوانند پذیرایی شایسته ای از زوار اربعین داشته باشد.

هرچند با وجود بیماری کرونا بازگشایی مرزها تنها در حد گمانه زنی است و هیچ چیز بصورت قطعی اعلام نشده، اما از همین حالا باید آماده شویم تا درصورت بازگشایی مرزها بتوانیم میزبان خوبی برای زوار و عشاق اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

در همین راستا امروز (دوم تیر) ستاد اربعین استان کرمانشاه با محوریت آمادگی استان برای میزبانی احتمالی از زوار اربعین تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود بهرام نژاد دبیر ستاد اربعین استان در این جلسه با اشاره به لزوم آمادگی استان برای میزبانی احتمالی در اربعین امسال گفت: هنوز هیچ چیز در خصوص بازگشایی مرزها در اربعین امسال قطعی نیست، اما باید از هم اکنون آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن دوباره کرمانشاه برای میزبانی زوارِ اربعین

آماده شدن دوباره کرمانشاه برای میزبانی زوارِ اربعین