مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-23سياسي

افتتاح شعبه ویژه دعاوی مرتبط با اماکن فروش سوخت در شورای حل اختلاف


مراسم افتتاح شعبه تخصصی شماره 2639 شورای حل اختلاف تهران ویژه رسیدگی به دعاوی مرتبط با اماکن فروش و عرضه سوخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، در اولین روز از هفته قوه قضاییه مراسم افتتاح شعبه تخصصی شماره 2639 شورای حل اختلاف تهران ویژه رسیدگی به دعاوی مرتبط با اماکن فروش و عرضه سوخت با حضور غلامرضا مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران و دیگر مقامات و مسئولین در محل دفتر مرکزی انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور برگزار شد.

در این مراسم مهدوی طی سخنان مبسوطی ضمن عرض تبریک ولادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تبریک روز ملی اصناف و آغاز هفته قوه قضاییه و تسلیت شهادت حضرت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) در واقعه هفتم تیر، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی هر زمان کار به خود مردم سپرده شده به نحو احسن پیش رفته و موفقیت نهادهای مردمی از تشکیلات دولتی به مراتب بالاتر بوده است.

مردم همواره صحنه گردان اصلی مسائل کشور هستند.

به عنوان نمونه همین انتخابات ریاست جمهوری چقدر معاندین داخلی و خارجی تلاش کردند تا حضور مردم کمرنگ باشد ولی شما شکوه حضور مردم را به چشم خود دیدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعبه ویژه دعاوی مرتبط با اماکن فروش سوخت در شورای حل اختلاف

افتتاح شعبه ویژه دعاوی مرتبط با اماکن فروش سوخت در شورای حل اختلاف