مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-23اجتماعي

پیش بینی ثبت نام 14 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کرمانشاه


رییس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش بینی کرد: در سال تحصیلی پیش رو بیش از 14 هزار دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی ثبت نام شوند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش بینی کرد: در سال تحصیلی پیش رو بیش از 14 هزار دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی ثبت نام شوند.

روح الله اعظمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته 13 هزار و 500 دانش آموز در مدارس غیردولتی استان ثبت نام شدند، گفت: احتمالا تعداد دانش آموزان این مدارس در سال تحصیلی جدید با افزایش هزار نفری به 14 هزار و 500 دانش آموز برسد.

اعظمی با بیان اینکه هم اکنون با احتساب مدارس بزرگسال 152 مدرسه غیردولتی در استان کرمانشاه فعال است، گفت: احتمالا تا مهر ماه دو یا سه مدرسه دیگر به این تعداد اضافه شود، چون چند نفر متقاضی برای ایجاد مدارس غیردولتی جدید در استان داریم.

رییس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه مدارس غیردولتی در برنامه استان است، گفت: اگرچه توسعه مدارس غیردولتی را در برنامه استان داریم، اما از آنجایی که اغلب درخواست ها در بافت فرسوده شهر قرار دارند، این درخواست ها از سوی کارشناسان نوسازی مدارس رد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت نام 14 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کرمانشاه

پیش بینی ثبت نام 14 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کرمانشاه