مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-23اقتصادي

«زاویه» جدید شروع می شود


اولین قسمت از فصل شانزدهم برنامهٔ⁧ «زاویه»، دوم تیر ماه از ساعت 22 با اجرای ⁧عطاءالله بیگدلی از ⁧شبکه چهار ⁩سیما پخش خواهد شد.

- اولین قسمت از فصل شانزدهم برنامهٔ⁧ زاویه ، دوم تیر ماه از ساعت 22 با اجرای ⁧عطاءالله بیگدلی از ⁧شبکه چهار ⁩سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت احمد نادری و وحید شالچی درباره ی معضل اعتماد اجتماعی در ایران گفتگو خواهند کرد.

برنامه زاویه در این هفته چند مساله محوری را مورد بحث قرار خواهد داد: نخست اینکه چه تغییری در وضعیت اعتماد اجتماعی به طور عام و سرمایه اجتماعی دولت ها به طور خاص در سالهای اخیر اتفاق افتاده است؟ دوم، اقتصاد سیاسی دولت ها چه نقشی در ایجاد این تغییرات ایفا کرده است؟ و در نهایت اینکه آیا میان مردم و حاکمیت از حیث ارزش های فرهنگی و سیاسی گسستی به وجود آمده است یا خیر؟ احمد نادری استادیار مردم شناسی دانشگاه تهران و وحید شالچی دانشیار جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی است.

مجله علوم انسانی زاویه کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر چهارشنبه با یک موضوع داغ به گفتگو و مناظره می پردازد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زاویه» جدید شروع می شود

«زاویه» جدید شروع می شود