مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-23سياسي

747 روستای کرمان آب شرب پایدار ندارند/ آغاز آبرسانی به 28 روستای بم


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 747 روستای استان کرمان آب شرب پایدار ندارند.

- ، سردار حسین معروفی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به 28 روستای شهرستان بم گفت: استان کرمان جزو چهار استان کشور است که به شدت با کمبود آب شرب مواجه است.

وی ادامه داد: 747 روستا در این استان آب شرب پایدار ندارند به همین علت از سال گذشته حرکت های جهادی در استان کرمان شروع شد.

سردار معروفی با بیان اینکه از سال گذشته توانستیم به 64 روستا با هماهنگی سازمان آب و فاضلاب شهرستان های مربوطه آب رسانی کنیم عنوان کرد: پیش بینی ما برای سال 1400 آب رسانی 244 روستا در استان کرمان است که از این تعداد 138 روستا را سازمان آب و فاضلاب با کمک خیرین آب رسانی می کند و 106 روستا را سپاه مستقلاً در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه که در سه شهرستان عنبرآباد، ریگان و شهداد است، آب رسانی می کند.

آغاز آبرسانی به 28 روستای بم وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت هفته قوه قضایه 28 روستای شهرستان بم از آب شرب برخوردار می شوند، گفت: این پروژه برای آب رسانی به شهرستان های بم، عنبرآباد، راور، کوهبنان، فاریاب و شهربابک است که با هماهنگی آب و فاضلاب شهرستان ها، خیران، مجموعه سپاه و بسیج قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

747 روستای کرمان آب شرب پایدار ندارند/ آغاز آبرسانی به 28 روستای بم

747 روستای کرمان آب شرب پایدار ندارند/ آغاز آبرسانی به 28 روستای بم