مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-23سياسي

اجرای طرح تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد


همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اجرای طرح تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد.

- ، پس از سه ماه کار کارشناسی با تدوین بیانیه مأموریت، سند چشم انداز و در چهارچوب برنامه دو ساله تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اجرای این طرح آغاز شد.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در راستای اجرای برنامه تحولی این اداره کل و به منظور توسعه دایره مخاطبین، ارتباط فراگیر و گسترده با اصناف استان را در دستور کار قرار داده و با رؤسای اتحادیه های خرازان و صنوف وابسته، لوازم خانگی و مؤسسات اتومبیل کرایه دیدار کرد.

وی این دیدار را در راستای مأموریت راهبری زیست بوم فرهنگی تبلیغی استان و بررسی ظرفیت های تبلیغی برای اجرای طرح های مشترک فرهنگی با اصناف دانست.

حجت الاسلام شعبان زاده ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی اصناف، از تلاش های واحدهای صنفی استان در خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت اقتصادی قدردانی کرد و فعالان حوزه تولید و کسب و کار را سربازان و افسران خط مقدم اقتصادی دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ارتباط گسترده فعالان واحدهای صنفی با بدنه جامعه را فرصت مناسبی برای اجرای طرح های فرهنگی و تبلیغی دانست و ضمن تبیین تعدادی از طرح های فرهنگی که متناسب با جامعه هدف اصناف می باشد، آمادگی اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد

اجرای طرح تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد