مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-23اقتصادي

پایداری شبکه برق سردشت دزفول و روستاهای اطراف آن


مشکل افت ولتاژ سردشت و روستاهای اطراف آن با بهره برداری از ایستگاه موبیل واحداث فیدر اختصاصی ویژه این شهر رفع و مشترکان از برق پایداری بهره مند می شوند.

- ، محسن پیام فر صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برق سردشت قبل از بهره برداری از ایستگاه موبیل این شهر از ایستگاه فوق توزیع زیباشهر تأمین می شد که با توجه به فاصله زیاد خطوط برق تا منطقه سردشت شاهد بروز قطعی برق ناخواسته در زمستان، ایجاد تلفات انرژی، کاهش ولتاژ و بروز نوسان به ویژه در زمان اوج مصرف تابستان بودیم.

وی با اشاره به اهمیت تأمین برق پایدار منطقه سردشت و شهیون افزود: پیگیری لازم در خصوص احداث فیدر اختصاصی ویژه شهر سردشت با پشتیبانی و پیگیری نماینده و فرماندار ویژه دزفول از سال گذشته انجام شد و طرح احداث بیش از یک هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط از ایستگاه موبیل سردشت و اتصال آن به شبکه توزیع برق منطقه با دستور و پیگیری مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شبکه توزیع برق دزفول عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و بهره برداری از این طرح مشکلات افت ولتاژ و نوسان برق شبکه سردشت و روستاهای اطراف آن با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال رفع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه برق سردشت دزفول و روستاهای اطراف آن

پایداری شبکه برق سردشت دزفول و روستاهای اطراف آن