موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-23اقتصادي

چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر برگزار می شود/ حمایت ویژه از رتبه های برتر


مدیرکل دفتر توسعه امور کارآفرینان و بهره وری نیروی کار با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر برگزار می شود و از رتبه های برتر حمایت ویژه خواهد شد.

- ، رحیم سرهنگی امروز در نشست خبری چهاردمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی، با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در این برنامه گفت: گردشگری یکی از صنایع پررسته است که ظرفیت های آن در کشور ما نادیده گرفته شده است.

افرادی که در زمینه گردشگری فعال هستند و در این صنعت نوآوری هایی ارائه داده اند، می توانند در این دوره از جشنواره کارآفرینان برتر شرکت کنند.

وی افزود: نوآوری و محیط زیست در این دوره از جشنواره اهمیت فراوانی دارد و طرح های ارائه شده با این دو معیار مورد سنجش قرار می گیرند و اگر طرحی به محیط زیست صدمات و آسیب وارد کند، از چرخه جشنواره و داوری حذف خواهد شد.

به گفته سرهنگی ثبت نام برای دوره چهاردهم این جشنواره از دیروز آغاز شده است و فرایند ثبت نام تا 10 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد و پس از داوری ها و بررسی های میدانی، احتمالاً جشنواره در پاییز برگزار شود.

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت کار گفت: پس از اینکه کارآفرینان در سامانه نام نویسی کردند، تمامی طرح ها مورد غربالگری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر برگزار می شود/ حمایت ویژه از رتبه های برتر

چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر برگزار می شود/ حمایت ویژه از رتبه های برتر