مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-23سياسي

همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی


معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان از همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی خبر داد و گفت: ظرفیت های خوب استان ایلام می تواند باعث از بین رفتن محرومیت ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پیرعلی ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح های مختلف شهرستان ملکشاهی به همراه مسئولان کمیته امداد استان، اظهار کرد: تحقق چنین مهمی نیازمند یک مدیریت مناسب، مدیران شایسته و شناخت فرصت ها برای به فعل رساندن این ظرفیت ها است.

وی گفت: مهم ترین مأموریت بنیاد توانمندسازی مردم بوده و پروژه های که داریم عمدتاً با محوریت توانمندسازی و محرومیت زدایی انجام می شوند.

معاون بنیاد مستضعفان اظهار کرد: با کمیته امداد در زمینه توانمندسازی بر اساس ظرفیت های که هست همکاری های بسیار خوبی داریم و گاهاً نیز در خدماتی که به محرومان ارائه می شود تقسیم کار کرده ایم.

پیرعلی اضافه کرد: در راستای توانمندسازی ایجاد شغل برای مردم از مهم ترین نیازهای بوده و بنیاد برنامه های متنوعی در این زمینه دارد.

وی گفت: یکی از ضرورت های دیگر استان در زمینه حمل و نقل جاده ای و ریلی بوده که در استان ایلام با ظرفیت های که وجود دارد خصوصاً موقعیت مرزی استان و فرصت عتبات عالیات توسعه این مهم می تواند باعث ایجاد شغل، گردشگری و درآمدزایی برای مردم می شود و بنیاد مستضعفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی

همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی