مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-23اجتماعي

6 محیط بان مازندرانی امسال مجروح شدند/فعالیت 300 محیط بان در طبیعت مازندران


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت:  از ابتدای امسال 6 مورد از محیط بانان مازندران براثر درگیری با متخلفان ، پرت شدن از کوه به دلیل  کار کردم در ارتفاعات و مناطق صعب العبور، - مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت محیط بانان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به نبود امکانات لازم برای محیط بانان، اظهار کرد: با توجه به اینکه محیط بانان  با افراد مسلح سروکار دارند نیاز است مجهز به امکانات باشند تا درصورت تمکین نکردن متخلفان با مشکلات مختلف مواجه نشوند.

وی گفت: از مشکلات محیط بانان حضور در مناطق دکر از سکونت گاه انسانی 15 شبانه روز در  طول ماه است که آسیب هاب روحی و روانی برای آنان و خانواده هایشان به همراه دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه تعداد محیط بانان در استان مازندران کم بوده و باید دو برابر شرح وظیفه کار کنند  تا بتوانند از مناطق حفاظت کنند، افزود:  300 محیط بان در استان مازندران فعالیت دارند که مطمئنا این تعداد  کافی نیست، البته همیاران و مردم نیز همراه محیط زیست هستند.

 این مسؤول یادآور شد:  از ابتدای امسال 6 مورد از محیط بانان مازندران براثر درگیری با متخلفان، پرت شدن از کوه به دلیل  کار کردم در ارتفاعات و مناطق صعب العبور، مارگزیدگی و عقرب گزیدگی دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 محیط بان مازندرانی امسال مجروح شدند/فعالیت 300 محیط بان در طبیعت مازندران

6 محیط بان مازندرانی امسال مجروح شدند/فعالیت 300 محیط بان در طبیعت مازندران