مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-23فرهنگي

«آرزوهای یک موش کور» روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری


نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر به زودی اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می کند.

- نمایش آرزوهای یک موش کور به کارگردانی وحید نفر به زودی اجراهای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجراهای آن متوقف شد و پس از مدتی اکران آن به صورت آنلاین در طرح نمایش نما در پایگاه اینترنتی کانون ادامه یافت.

این نمایش ویژه کودکان و نوجوانان 5 تا 12 سال است و هنرمندانی همچون خالق استواری، سعید ابک، علی باروتی و هدیه حاج طاهری در آن ایفای نقش می کنند.

نمایش آرزوهای یک موش کور تاکنون توانسته منتخب شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان، هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره فصل امید شود و در حالی اجراهای خود را در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون از سر خواهد گرفت که تمامی شرایط و شیوه نامه های بهداشتی همچون کاستن ظرفیت سالن به یک سوم برای حضور کودکان و نوجوانان در سالن های مرکز تئاتر در نظر گرفته شده است.

در خلاصه این نمایش آمده است: در یک شب مهتابی، موش کور کوچکی تصمیم می گیرد از خانه اش در زیرزمین خارج شود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آرزوهای یک موش کور» روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«آرزوهای یک موش کور» روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری