مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-23سياسي

99 درصد اوراق قضایی به شکل الکترونیکی ارسال می شود


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در مرکز استان 99 درصد و در سایر شهرها 94 درصد اوراق قضایی اعم از ابلاغ و احضار به صورت الکترونیکی ارسال می شود.

- سید عبدالله طباطبایی دوم تیرماه در گرامیداشت هفته قوه قضاییه در اردبیل اظهار کرد: با ابلاغ الکترونیکی بخش عظیمی از مشکلات و دغدغه ها کاهش پیدا کرده و سرعت عمل بیشتری را در احضارها و ابلاغیه های صادر شده شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: ماهانه 150 هزار برگه قضایی پیش از این به صورت دستی و فیزیکی صادر می شد که با تبدیل این فرآیند در بستر الکترونیکی سعی شده تا تشکیل پرونده ها و ارائه خدمات قضایی سرعت بیشتری بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در این بستر دیگر نیازی به جابجایی و انتقال زندانیان به شعب دادگاه و دادسراها وجود ندارد و در زندان ها تجهیزات و بسترهای لازم برای رسیدگی به پرونده ها و صدور احکام فراهم شده تا از انتقال ویروس کرونا به داخل زندان ها نیز کاسته شود.

طباطبایی افزود: تاکنون هیچ گزارشی از شیوع ویروس کرونا در داخل زندان های استان اردبیل صادر نشده و در این 15 ماه سعی شده تا شرایط حساس زندان با توجه به تجمعات گسترده با رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد اوراق قضایی به شکل الکترونیکی ارسال می شود

99 درصد اوراق قضایی به شکل الکترونیکی ارسال می شود