مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-23بين الملل

واشنگتن: 70 درصد مردم لیبی نسبت به موفقیت انتخابات خوش بین هستند


سفارت آمریکا در لیبی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از انتخابات سراسری دسامبر آتی لیبی با تعهداتی پایدار اعلام کرد، طبق نتایج یک نظرسنجی 70 درصد مردم لیبی نسبت به موفقیت این انتخابات خوش بین هستند.

- سفارت آمریکا در لیبی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از انتخابات سراسری دسامبر آتی لیبی با تعهداتی پایدار اعلام کرد، طبق نتایج یک نظرسنجی 70 درصد مردم لیبی نسبت به موفقیت این انتخابات خوش بین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، سفارت آمریکا در لیبی در توییتی نمایندگان کنفرانس دوم برلین و نمایندگان لیبی را به پایبندی به تعهداتی ثابت دعوت کرد که راه را برای حاکمیت لیبی و برگزاری انتخاباتی تاریخی در دسامبر هموار کند به ویژه که پیشرفت چشمگیر در این زمینه نیازمند وحدت ملی و حذف نیروهای خارجی است.

این سفارتخانه در ادامه تاکید کرد: نظرسنجی هایی که آژانس توسعه بین المللی آمریکا انجام داد، نیاز فراوان لیبی به صلح، وحدت و انتخابات را نشان داده و در این نظرسنجی ها مشخص شد که 70 درصد از مردم لییب نسبت به موفقیت آمیز بودن انتخابات سراسری 24 دسامبر آتی خوش بین هستند.

همچنین این سفارت در توییت های دیگری شرح داد: نزدیک به 60 درصد مردم لیبی قصد دارند در انتخابات ملی شرکت کنند و همینطور 3/2 آنها مخالف به تعویق افتادن انتخابات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: 70 درصد مردم لیبی نسبت به موفقیت انتخابات خوش بین هستند

واشنگتن: 70 درصد مردم لیبی نسبت به موفقیت انتخابات خوش بین هستند