مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-23سياسي

لزوم توجه به ساخت مسجد در ایلام/طرح های فاخر فرهنگی حمایت می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه توجه به ساخت مسجد در ایلام از مهمترین ضروریات حوزه فرهنگ دینی است، گفت: از طرح های فاخر فرهنگی در استان حمایت می شود.

- ، حجت الاسلام محمد فتاحی صبح روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات و روز تبلیغ و اطلاع رسانی اظهار کرد: مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات، تبلیغ اسلام ناب و گفتمان سازی دینی و فرهنگی بر اساس اولویت های مختلف در جامعه است.

وی گفت: امروز سازمان تبلیغات در بخش های مختلف مثل فعالیت های مذهبی، فرهنگی، قرآنی، حضور مبلغین در روستاها و… برای پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه تلاش می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح هایی که در دستور سازمان تبلیغات قرار دارد، ایجاد اتاق فکر برای حل مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی متناسب با نیازهای هر منطقه است، گفت: در این طرح از ظرفیت های نخبگان، تشکل مذهبی، مردم و اقشار مختلف مردم برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی استفاده می شود.

ساخت مسجد مهمترین نیاز فرهنگی استان ایلام فتاحی عنوان کرد: امروز سازمان تبلیغات با بخش های مختلف اعم از بازاریان، دانشگاه و دانشجویان، آموزش و پرورش و دانش آموزان، نخبگان، معلمان و فرهنگیان ارتباط و تفاهم نامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ساخت مسجد در ایلام/طرح های فاخر فرهنگی حمایت می شوند

لزوم توجه به ساخت مسجد در ایلام/طرح های فاخر فرهنگی حمایت می شوند