مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-23سياسي

ورود جدی دستگاه قضایی به اخذ مالیات بنگاه های اقتصادی در استان


در بحث مسئولیت های اجتماعی و اخذ مالیات در داخل استان از بنگاه های اقتصادی ورود جدی داشتیم و تأکید می کنم پای منافع مردم و حقوق مردم هرمزگان کوتاه نمی آییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی درباره  اخذ مالیات بنگاه های اقتصادی در استان اظهار کرد: در بحث مسئولیت های اجتماعی و اخذ مالیات در داخل استان از بنگاه های اقتصادی ورود جدی داشتیم و تأکید می کنم پای منافع مردم و حقوق مردم هرمزگان کوتاه نمی آییم.

در ماه های اخیر پیگیری های رسانه ای مشخص کرد که شرکت نفت ستاره و اداره کل بنادر هرمزگان مالیات خود را در خارج از استان پرداخت می کنند که باید دید آیا پرونده این دو بنگاه عظیم اقتصادی به استان منتقل شد؟! از سوی دیگر خبرگزاری فارس کسب اطلاع کرد که در 6 ماهه اخیر با پیگیری های اداره کل امور مالیاتی و دستورات ویژه دادستان بندرعباس و مکاتبات متعدد از جمله با دادستان مالیاتی کشور، ده ها شرکت کوچک و بزرگ مستقر در استان که مالیات خود را در خارج از هرمزگان پرداخت می کردند، پرونده مالیاتی خود را به استان منتقل کرده اند اما آن طور که ظواهر امر بر می آید سازمان بنادر به عنوان دستگاهی که بیش از 60 تا 70 درصد درآمد خود را از هرمزگان کسب می کند، حاضر به پیاده شدن از برج عاج نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی دستگاه قضایی به اخذ مالیات بنگاه های اقتصادی در استان

ورود جدی دستگاه قضایی به اخذ مالیات بنگاه های اقتصادی در استان