مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-23سياسي

پژمانفر: وزارت کشور باید در خصوص تخلفات رخداده در انتخابات پاسخگو باشد


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرز کار وزارت کشور در برگزاری انتخابات منجر به واصل شدن بیش از 1000 شکایت به کمیسیون شده است و ما با جدیت تا روشن شدن موضوع آن را دنبال خواهیم کرد.

- رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرز کار وزارت کشور در برگزاری انتخابات منجر به واصل شدن بیش از 1000 شکایت به کمیسیون شده است و ما با جدیت تا روشن شدن موضوع آن را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله پژمانفر در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نشست خبری در خصوص تخلفات رخداده در انتخابات بیان کرد: کمیسیون اصل 90 براساس قانون مکلف است که نسبت به مواردی که شکایت صورت می گیرد در هر سه قوه نسبت به آن ورود کرده و موضوع را بررسی کند.

ما در روز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و در برخی از حوزه ها انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داشتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه از همان ساعات آغازین انتخابات شکایات متعددی تا انتهای انتخابات و حتی بعد از آن از سوی همکاران و آحاد مردم به دست ما رسید.

تاکنون بیش از 1000 شکایت به کمیسیون رسیده است.

کمیسیون نیز به این قضیه ورود جدی کرده است اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: وزارت کشور باید در خصوص تخلفات رخداده در انتخابات پاسخگو باشد

پژمانفر: وزارت کشور باید در خصوص تخلفات رخداده در انتخابات پاسخگو باشد