مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-23سياسي

جشن میلاد درسایه سارخورشید در هاجره خاتون سنندج برگزار شد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اهل بیت (ع) نورهای پاکی هستند که همه خوبی ها و جلوه های شایستگی را در خودشان داشتند و همه مریدشان می شدند.

- جشن میلاد "درسایه سارخورشید" در هاجره خاتون سنندج برگزار شد ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اهل بیت (ع) نورهای پاکی هستند که همه خوبی ها و جلوه های شایستگی را در خودشان داشتند و همه مریدشان می شدند.

حجت السلام والمسلمین پورذهبی امروز (2تیر) در جشن سایه سار خورشید که در هاجر خاتون سنندج برگزار شد؛ ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم و با اشاره به عشق و ارادت مردم کردستان به ساحت امام رضا (ع) گفت: فرصتی فراهم شد تا در روز میلاد آن حضرت در جوار مرقد خواهر بزرگوارشان حضور پیدا کنیم و تجدید ارادتی داشته باشیم به اهل بیت آن امام رئوف.

وی در خصوص ویژگی های شخصیتی حضرت رضا گفت: در کنار ویژگی های عبادی که آن حضرت از قبیل شب زنده داری ها و روزه داری مدام از سعه صدر و ادب بالایی در برابر مخاطب برخوردار بود.

حجت الاسلام پورذهبی در این زمینه ادامه داد: آن امام هیچگاه در میان کلام دیگران، کلامی بر زبان نمی آوردند و با سعه صدر کامل سخن مخاطبین را می شنیدند و با ادب و متانت پاسخ لازم را می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد درسایه سارخورشید در هاجره خاتون سنندج برگزار شد

جشن میلاد درسایه سارخورشید در هاجره خاتون سنندج برگزار شد