مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-23سياسي

فعالیت 120 طلبه در روستاهای گیلان/ به کارگیری جوانان اولویت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت 120 طلبه و روحانی در سطح روستاهای استان، گفت: به کاری گیری جوانان خوش فکر در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در حوزه تغسیل اموات عملکرد خوبی داشتیم و حکم خدا زمین نماند و سازمان با حضور طلاب جهادی این عمل دینی را انجام داد.

وی با بیان اینکه عملکرد سازمان با سطح مطلوب فاصله دارد، افزود: گفتمان سازی تبلیغی از سیاست ها و رویکردهایی است که در این سال ها به طور جد پیگیری شده و اثرات خوبی نیز بر جای گذاشته است.

مهدوی با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات در گیلان از متوسط کشوری نیز بالاتر است، بیان کرد: تبلیغات و فعالیت روحانیون و برگزاری برنامه های مناسبتی و بصیرتی با حضور کارشناسان کشوری باعث شد که مردم حضور خوبی در پای صندوق های رأی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به درآمد بسیار پایین مبلغان در روستاها، تصریح کرد: تراز مالی و مزایای حقوقی سازمان تبلیغات از حد متوسط پایین تر است اما اثرگذاری و فعالیت کارکنان بسیار بیشتر از نهادهایی همانند ارشاد است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی، همایش تخصصی حافظان قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری دوره تربیت معلم سبک زندگی اسلامی از جمله اقدامات و عملکرد سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 طلبه در روستاهای گیلان/ به کارگیری جوانان اولویت است

فعالیت 120 طلبه در روستاهای گیلان/ به کارگیری جوانان اولویت است