مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-23سياسي

کالبدشکافی خط تحریم


عوامل مختلف در قواره اردوگاه تحریم انتخابات نقش بازی کردند تا مانع خلق حماسه مردم در انتخابات باشند، اما هیچ یک از آنها مانع آن نشد و حدود 50 درصد واجدین شرایط در پای صندوق رأی حضور یافته و رأی و انتخاب خود را اعلام عمومی کردند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی سعیدی، کارشناس مسائل سیاسی نوشت: مسئله مشارکت یا عدم مشارکت، یکی از مهم ترین مسائلی بود که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، فضای افکار عمومی جامعه را تحت الشعاع خود قرار داده بود.

در این میان، به تدریج عواملی دست به دست داده و بازیگران مختلفی با اهداف و اغراض متشتت، به یکدیگر نزدیک شده و اردوگاه واحدی را تشکیل داده و رفتارهای یکسان و مشابه و همسویی را طراحی کردند که کالبدشکافی آنها می تواند اغراض پشت پرده و شگردهای عملیاتی آنان را آشکار کرده و عمق عظمت و بزرگی اقدام ملت در خلق حماسه بزرگ 28 خرداد را به نمایش بگذارد.

ضدانقلاب خط تحریم انتخابات سناریوی جدیدی نیست که برای اولین بار در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری رقم خورده باشد.

تحریم کنندگان انتخابات از همان اولین رفراندوم جمهوری اسلامی در فروردین 1358، فعالیت خود را آغاز کردند و این خط در طول چهار دهه اخیر همچنان مهم ترین سناریوی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبدشکافی خط تحریم

کالبدشکافی خط تحریم