مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-23اقتصادي

روغن های زیتون Italico و kirsal تاییدیه استاندارد ندارند


سرپرست اداره کل استاندارد استان یزد روغن های زیتون خوراکی تصفیه شده خارجی با عناوین italico و kirsal را فاقد تاییدیه استاندارد خواند و از مردم خواست از خرید این روغن ها و دیگر محصولات غیراستاندارد اعلامی پرهیز کنند.

- روغن های زیتون "Italico" و "kirsal" تاییدیه استاندارد ندارند ایسنا/یزد سرپرست اداره کل استاندارد استان یزد روغن های زیتون خوراکی تصفیه شده خارجی با عناوین "italico" و "kirsal" را فاقد تاییدیه استاندارد خواند و از مردم خواست از خرید این روغن ها و دیگر محصولات غیراستاندارد اعلامی پرهیز کنند.

محمد رضا زارع بنادکوکی در این رابطه تصریح کرد: طی بازدید و بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل از سطح فروشگاه های عرضه مواد غذایی استان یزد، روغن زیتون خارجی پنج لیتری با عنوان Italico و روغن زیتون خارجی چهار لیتری با عنوان kirsal مشاهده شد که مورد تایید استاندارد نیست.

وی گفت: اصولاً قیمت پایین این گونه روغن ها در وهله اول و با این مقدار جرم و حجم بسیار شک برانگیزاست و خرید و فروش آن در سطح جامعه سبب برهم خوردن نظم بازار می شود.

به گفته ی این مسئول، کالاهای خارجی وارداتی که از مبادی رسمی وارد کشور می شوند به ویژه در حوزه صنایع غذایی، می بایست حاوی هولوگرام، علائم و برچسب های معتبر سازمان های قانونی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن های زیتون Italico و kirsal تاییدیه استاندارد ندارند

روغن های زیتون Italico و kirsal تاییدیه استاندارد ندارند