مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-23ورزشي

نتیجه انتخابات فدراسیون زورخانه ای باطل شد/ صدور دستور موقت + سند


دو هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های زورخانه ای که به انتخاب مهرعلی باران چشمه منجر شد، دیوان عدالت اداری رای به ابطال نتیجه انتخابات تا بررسی نهایی پرونده داد.

- نتیجه انتخابات فدراسیون زورخانه ای باطل شد/ صدور دستور موقت + سند دو هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های زورخانه ای که به انتخاب مهرعلی باران چشمه منجر شد، دیوان عدالت اداری رای به ابطال نتیجه انتخابات تا بررسی نهایی پرونده داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش های زورخانه ای 19 خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان مهرعلی باران چشمه با کسب 22 رای در مقابل 19 رای مجتبی جوهری، به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

پس از برگزاری این انتخابات، مجتبی جوهری رییس سابق و کاندیدای انتخابات، با اعلام تخلف و ارائه مدارک مبتنی بر چیدمان مجمع با هدف کسب رای، به دیوان عدالت اداری طرح شکایت کرد و خواستار رسیدگی دیوان به این موضوع شد.

در نهایت شعبه 45 دیوان عدالت اداری، 30 خرداد اقدام به صدور رای و دستور موقت در موضوع ابطال نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کرد.

دیوان عدالت اداری در ابلاغیه ای به وزارت ورزش، اعلام کرده که نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات فدراسیون زورخانه ای باطل شد/ صدور دستور موقت + سند

نتیجه انتخابات فدراسیون زورخانه ای باطل شد/ صدور دستور موقت + سند