مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-23سياسي

انتصاب مدیر کل فرهنگی و مدیر رسانه های نوین نهاد رهبری در دانشگاه ها


حجت الاسلام سعید کرمی به سمت مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و هادی شهبازی به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه های نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هامنصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی مراسمی حجت الاسلام سعید کرمی به سمت مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هامنصوب و از اقدامات حجت الاسلام مستاجران تجلیل شد.

در حکم کرمی آمده است: برادر ارجمند حجت الاسلام جناب آقای سعید کرمی (زید عزه) نظر به مراتب تعهد، تخصص، نشاط جوانی، روحیه جهادی و تجارب ارزشمند جنابعالی در برنامه ریزی و اجرای طرح های فرهنگی، شما را به عنوان مدیر کل فرهنگی و امور اجتماعی این معاونت منصوب می نمایم.

مقتضی است ارتقاء و اثر گذاری مدیریت فرهنگی در حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی، با رویکردی عالمانه و انقلابی، همراه با استفاده از قالب‎های خلاقانه و هنری، توسعه برنامه ها نسبت به عموم دانشگاهیان با استفاده از ظرفیت های فکری و اجرایی دفاتر نهاد، با اهتمام ویژه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم، در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

فرصت را مغتنم شمرده از تلاش های اثر گذار جناب حجت الاسلام آقای مستاجران در مدت تصدی این مدیریت تقدیر و تشکر می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیر کل فرهنگی و مدیر رسانه های نوین نهاد رهبری در دانشگاه ها

انتصاب مدیر کل فرهنگی و مدیر رسانه های نوین نهاد رهبری در دانشگاه ها