مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-23سياسي

سردار بهدانی فرد: مبارزه با سرقت مهمترین اولویت پلیس در یزد است


فرمانده انتظامی استان، توجه به پیشگیری اجتماعی و استفاده از ظرفیت های مردمی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم افتخار می کنند که در کنار پلیس خدمت کنند و ما باید از این فرصتی که در قالب پلیس افتخاری فراهم آمده استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، عصر دیروز در کمیسیون تحول کوپ پلیس استان با تبریک میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: از افدامات خوب ماموران پلیس استان یزد در برقراری نظم و امنیت انتخابات در سطح استان قدردانی می کنم.

وی با اشاره به روند کاهش جرایم در استان یزد، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده یک آمادگی مطلوب در مجموعه پلیس استان صورت پذیرفته و ماموریت های خوبی در این مدت انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که کلانتری ها ویترین ناجا هستند، گفت: باید تلاش شود رسیدگی به امور شهروندان در کلانتری ها و تکریم ارباب رجوع بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

سردار بهدانی فرد سرقت را از مهمترین اولویت های پلیس بیان و تصریح کرد: بحث پیشگیری و شناسایی سارقان و باندهای سرقت از اولویت های مهم پلیس این استان است.

وی یادآور شد: باید بحث تحول کلانتری ها را به خوبی دنبال کنیم تا به خروجی موردنظر که جلب رضایت بیش از پیش شهروندان از عملکرد پلیس است دست یابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بهدانی فرد: مبارزه با سرقت مهمترین اولویت پلیس در یزد است

سردار بهدانی فرد: مبارزه با سرقت مهمترین اولویت پلیس در یزد است