مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-23ورزشي

این جا برای نابودی تیم هایش زحمتی نیست!


استقلال خوزستان در دومین فصل دوری از لیگ برتر، نتوانست جواز حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را به دست آورد.

- ایسنا/خوزستان استقلال خوزستان در دومین فصل دوری از لیگ برتر، نتوانست جواز حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را به دست آورد.

باشگاه استقلال خوزستان در سال 1390 تاسیس شد و در فصل 93 - 92 با هدایت عبدالله ویسی در لیگ برتر شرکت کرد و در اوج شگفتی، در سومین حضورش در لیگ برتر به قهرمانی رسید؛ عنوانی که همان قدر که خیلی زود نام این تیم را بر سر زبان ها آورد، برای این تیم، تلخ و ناگوار تمام شد زیرا این قهرمانی با فرار خیلی از مسئولان از زیر بار مسئولیت شان برای حفظ تیم، خیلی زود به کام خوزستانی ها تلخ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از همان روزهای بعد از قهرمانی استقلال خوزستان، مشکلات گروه ملی و صحبت هایی برای واگذاری آن به بانک ملی، استقلالی ها را وارد چالشی بزرگ کرد و بلاتکلیفی در مشخص نبودن اسپانسر، اولین ضربه مهلک را بر پیکره این تیم قهرمان زد.

در پی همین مشکلات نیز جدایی ویسی سرمربی این تیم و رفتن چند بازیکن خوب و شاخص، نگرانی ها را دوچندان کرد تا جایی که استقلال خوزستان ضعیف و ضعیف تر شد و در سه فصل بعدی حضور خود یعنی تا لیگ هجدهم، دیگر روی آرامش را ندید و در نهایت در لیگ هجدهم با نتایج ضعیف و تنها سه برد، مُهر سقوط بر کارنامه این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جا برای نابودی تیم هایش زحمتی نیست!

این جا برای نابودی تیم هایش زحمتی نیست!