مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23سياسي

حل مشکلات اقتصادی کشور یک رویای دور از ذهن نیست


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور یک رویای دور از ذهن نیست و راه حل آن در داخل کشور وجود دارد.

- ایسنا/همدان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور یک رویای دور از ذهن نیست و راه حل آن در داخل کشور وجود دارد.

محمد مهدی مفتح در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شکل دهی اقتصاد غیر متکی به نفت و مقاوم در برابر تکانه های معادلات جهانی و در عین حال دیپلماسی فعال و روابط مؤثر با کشورهای مختلف دنیا در چارچوب سیاست های نظام، راهگشای معضلات کنونی حوزه اقتصاد کشور است.

وی افزود: اگر نگاهمان برای ایجاد تحولات مثبت و اساسی در حوزه اقتصادی کشور صرفاً به معادلات سیاسی و اقتصادی خارج از کشور باشد، موفق به حل ریشه ای و پایدار مشکلات اقتصادی نمی شویم.

مفتح تأکید کرد: توسعه و تقویت اقتصاد درون محور با تکیه بر ظرفیت های داخلی، مهمترین راهبرد حل معضلات این بخش و بهبود شاخصه های اقتصادی و معیشتی است.

وی بیان کرد: با توجه به توانمندی ها و قابلیت های داخلی، راه حل برطرف سازی مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور وجود دارد و نباید حل مشکلات این بخش را یک کار غیر ممکن و ناشدنی تلقی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات اقتصادی کشور یک رویای دور از ذهن نیست

حل مشکلات اقتصادی کشور یک رویای دور از ذهن نیست