مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23اقتصادي

تکمیل زنجیره ارزش بخش معدن با سیاست گذاری های جدید


با سیاست گذاری های جدید، تکمیل زنجیره ارزش و استفاده از درآمدهای این بخش برای توسعه معدنی کشور از اولویت های وزارت صمت است.

- به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در جریان بازدید از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با تاکید بر اینکه معادن از ثروت های ملی هستند، بر استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه متوازن در کشور اشاره کرد و گفت: ایمیدرو علاوه بر تولید باید در مدیریت کارآمد اقتصادی نیز ایفای نقش کند.

وی با اشاره به ضرورت وجود امنیت سرمایه گذاری در کشور، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه و اجرای طرح های جدید در حوزه معدن و صنایع معدنی را ضروری دانست.

استفاده از ظرفیت های کشورهای منطقه و حضور در میادین بین المللی رزم حسینی، انجام فعالیت های معدنی در بخش مطالعات و عملیات در دیگر کشورهای منطقه را فرصت خوبی برای حضور در مجامع بین المللی برشمرد و بر نقش آفرینی این سازمان در عرصه های بین المللی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی یک بخش تخصصی در حوزه بین الملل برای تحقق این هدف از پیگیری وزارت صمت در راستای اجرای سیاست های تسهیل کننده تجارت خارجی خبر داد و انجام یک کار کارشناسی و مطالعات دقیق در حوزه واردات مواد اولیه معدنی را در راستای بهره برداری بهینه و حفظ ذخایر معدنی کشور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره ارزش بخش معدن با سیاست گذاری های جدید

تکمیل زنجیره ارزش بخش معدن با سیاست گذاری های جدید