مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-23سياسي

امام جمعه یزد: برخورد قوه قضاییه با مفاسد مردم را امیدوار می کند


امام جمعه یزد با اشاره به رسیدگی به 20 پرونده مفاسد کلان اقتصادی گفت: رسیدگی به پرونده های فساد که به صورت ویژه در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد، - آیت الله محمدرضا ناصری در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضاییه که به تحقق عدل و عدالت در جامعه می پردازد از مهم ترین ارکان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که این قوه همواره در این سالها بر گسترش و تحقق عدالت اهتمام داشته افزود: وظیفه قوه قضاییه احقاق حقوق مظلوم از ظالم و اقامه حدود الهی است که خوشبختانه در کشور ما با توجه به جدیتی که در قوه قضاییه وجود دارد این مهم تا به امروز محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان از مهمترین دستاوردهای قوه قضاییه را تدوین سند تحول قضایی برشمرد و عنوان کرد: برقراری امنیت و اجرای عدالت مهم ترین وظایف دستگاه قضایی است که با تدوین و اجرای سند تحول به تحقق عدل و عدالت در جامعه و رشد و پیشرفت این نهاد در همه زمینه ها خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش پر رنگ آیت الله رییسی در تحول و رشد قوه قضاییه در دو سال اخیر به فارس گفت: مرور بر فعالیت های قوه قضاییه کارنامه درخشانی را نشان می دهد که بیانگر مدیریت شجاعانه و درست بر این قوه است و نتیجه آن برخورد با فسادهایی است که کمتر کسی می توانست دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: برخورد قوه قضاییه با مفاسد مردم را امیدوار می کند

امام جمعه یزد: برخورد قوه قضاییه با مفاسد مردم را امیدوار می کند