مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-23سياسي

هیچ درخواست همکاری در خصوص طرح 1455 نشده است


با مساعدت شورای توسعه فرهنگ قرآنی درسال جاری، اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت بیش از 3 میلیارد اعتبار برنامه ای دریافت کرده است.

- ، محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در پی اظهارات مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص اتحادیه مؤسسات قرآنی، عنوان کرد: اتحادیه کشوری برخلاف اظهار نظر مدیر سیمای قرآن هیچ درخواست همکاری این شبکه در خصوص طرح 1455 نداشته است.

با همدلی اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری از انسجام و آمادگی بالایی برخوردار است به گونه بگونه ای که با مساعدت شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال جاری، بیش از 3 میلیارد اعتبار برنامه ای دریافت نموده و هم اکنون 9 برنامه با همفکری و همکاری شورای توسعه در 6 ماهه اول سال در حال اجراست که توانمند سازی مدیران، حمایت از آثار فاخر نوشتاری و دیداری و شنیداری در موضوعات قرآن، راه اندازی شبکه ملی توزیع محصولات قرآنی و اجرای آموزش های عموی از جمله این برنامه ها می باشند.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه تربیت 1240 مربی حفظ قرآن هم در سال 1400 با ستاد ملی حفظ قرآن منعقد شده و در حال حاضر استان ها تمهیدات اولیه را بر گزاری آن در تابستان سال جاری فراهم ساخته اند و بزودی و پس از گذراندن دوره های آموزشی به بدنه فراگیر و گسترده مؤسسات قرآنی افزوده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ درخواست همکاری در خصوص طرح 1455 نشده است

هیچ درخواست همکاری در خصوص طرح 1455 نشده است