مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-23سياسي

عاقبت کسی که بدون راهنمای واقعی وارد عرصه قرآن شود چیست؟


استاد حوزه علمیه گم شدن و به بیراهه رفتن را نتیجه قطعی راه رفتن بدون راهنما دانست و گفت: راهنمای راه دین و صراط مستقیم که ما را به توحید واقعی و سعادت دنیا و آخرت راهنمایی کند کسانی هستند که خود خداوند به ما معرفی کرده است و این افراد جز پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نیستند.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گم شدن و به بیراهه رفتن را نتیجه قطعی راه رفتن بدون راهنما دانست و گفت: راهنمای راه دین و صراط مستقیم که ما را به توحید واقعی و سعادت دنیا و آخرت راهنمایی کند کسانی هستند که خود خداوند به ما معرفی کرده است و این افراد جز پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه در کل ایران و تمام کشورهای دیگر جهان در تمام جاده ها تابلو راهنما نصب شده است، عنوان کرد: اگر جاده راهنما نداشته باشد انسان راه را گم می کند و به مقصدی که می خواهد نمی رسد.

وی با اشاره به اینکه رفتن در هر مسیری نیاز به راهنما دارد، افزود: مگر می شود که جاده ها راهنما داشته باشد ولی راه خدا راهنما نداشته باشد؛ بنابراین اگر کسی راه الهی را بدون راهنمای انتخاب شده از طرف خدا برود یقینا سر از کفر، شرک، گمراهی و تحریف حقایق در می آورد و به راهی می رود که نه خدا و قرآن گفته و نه دارای دلیل و حجت و برهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت کسی که بدون راهنمای واقعی وارد عرصه قرآن شود چیست؟

عاقبت کسی که بدون راهنمای واقعی وارد عرصه قرآن شود چیست؟