مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23سياسي

منتخبین شورای شهر البرز فعلاً جایگاه رسمی ندارند


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز گفت: تا زمان تأیید هیأت عالی نظارت، منتخبین انتخابات شورا به عنوان شوراهای اسلامی شهر محسوب نمی شوند.

- اظهار کرد: تا زمانی که تأیید هیأت عالی نظارت به طور رسمی پس از بررسی های لازم انجام نشده، منتخبین انتخابات شورا به عنوان شوراهای اسلامی شهر محسوب نمی شوند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضاً گزارش می شود برخی شوراها جلساتی را شبانه برگزار می کنند و تصمیمات مختلفی در آن می گیرند، تصریح کرد: همچنین دیگران خارج از شورا برای آنها تصمیماتی را می گیرند و احیاناً افرادی را به عنوان شهردار معرفی می کنند و یا به آنها تحمیل می کنند.

شوراها فاز سیاسی نگیرند رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسات فاز مباحث سیاسی را دامن می زنند و این حرکت آنها درست نیست، چراکه وظیفه شورا عمران و آبادانی است و نسبت به قانون باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه این حرکت ها صحیح نیست تا زمانی که شوراها از سوی هیأت عالی استان تأیید نشدند جایگاه رسمی ندارند، گفت: شوراهای اسلامی شهرها یک شرح وظایف مدونی دارند و نباید وارد فازهای سیاسی شوند.

حدادی با بیان اینکه این امر به جز اینکه دودش به چشم مردم برود، هیچ نتیجه دیگری نخواهد داشت، اظهار کرد: باید تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین شورای شهر البرز فعلاً جایگاه رسمی ندارند

منتخبین شورای شهر البرز فعلاً جایگاه رسمی ندارند