مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-23بين الملل

نظرسنجی گالوپ؛ بایدن هنوز محبوب اکثر آمریکایی هاست


نظرسنجی جدید گالوپ نشان میدهد، بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی هنوز عملکرد جو بایدن به عنوان رییس جمهوری آمریکا را تایید میکنند اما حمایت از کنگره همچنان پایین است.

- نظرسنجی جدید گالوپ نشان میدهد، بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی هنوز عملکرد جو بایدن به عنوان رییس جمهوری آمریکا را تایید میکنند اما حمایت از کنگره همچنان پایین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج این نظرسنجی که سه شنبه منتشر شد، نشان میدهد که 56 درصد از آمریکایی ها عملکرد کلی جو بایدن را تایید می کنند که نسبت به 54 درصد ماه مه تقریبا تغییری نداشته است.

گالوپ اعلام کرد: میزان محبوبیت بایدن از زمان ورود به کاخ سفید به طور متوسط 56 درصد شده است و میزان محبوبیت ماهانه او بیش از دو درصد از آن سطح فاصله ندارد.

این نظرسنجی از اول تا هجدهم ژوئن انجام شده و بخشی از آن که از نهم تا شانزدهم ژوئن میشود، در زمانی بود که رییس جمهوری آمریکا در اولین سفر خارجی خود در این سمت با رهبران خارجی در اروپا دیدار کرد.

نتایج این افکارسنجی نشان میدهد که بایدن تقریبا از حمایت سراسری دموکراتها برخوردار است (95 درصد) و اکثریت مستقل ها هم او را تایید میکنند (55 درصد) اما تنها 11 درصد از جمهوریخواهان چنین نظری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی گالوپ؛ بایدن هنوز محبوب اکثر آمریکایی هاست

نظرسنجی گالوپ؛ بایدن هنوز محبوب اکثر آمریکایی هاست