مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:102021-06-22سياسي

عدم شناخت درست امام زمینه خروج از مسیر اسلام را فراهم می کند


کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر اینکه ولایتمداری تنها نباید به زبان باشد بلکه در عمل نیز باید آن را به نمایش گذاشت، گفت: عدم درک درست امام زمینه خروج از مسیر اسلام را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی احمدی ادیب شامگاه سه شنبه در جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) با اشاره به دیدگاه ایشان درباره امامت و ولایت، اظهار کرد: بسیاری از اتفاقاتی که از صدر اسلام تاکنون رخ داده به دلیل انحراف از مسیر امامت و ولایت بوده است.

وی گفت: اگر مسلمانان صدر اسلام امامت و ولایت را در حد یک رهبر سیاسی تنزل نمی دادند و متوجه بودند جایگاه امام و جانشینی رسول خدا چیست هرگز شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نبودیم.

کارشناس مسائل دینی با تأکید بر اینکه امروز باید از جایگاه امام شناخت و درک درستی داشته باشیم، افزود: خداوند در قرآن کریم مقام امامت را بالاتر از نبی می داند و این نشان دهنده اهمیت این جایگاه است.

وی با بیان اینکه علی بن موسی الرضا (ع)، امام را خورشید فروزان که نور آن کل جهان را فرا گرفته توصیف می کند، اضافه کرد: ایشان همچنین می فرمایند امام همانند ماه هدایت گر انسان ها از میان تاریکی ها است.

احمدی ادیب در ادامه با اشاره به اینکه ایشان همچنین در توصیف امام می فرمایند امام آب گوارا در زمان تشنگی است ، تصریح کرد: زمانی که انسان ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شناخت درست امام زمینه خروج از مسیر اسلام را فراهم می کند

عدم شناخت درست امام زمینه خروج از مسیر اسلام را فراهم می کند