مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-22بين الملل

نیویورک تایمز: عاملان قتل خاشقجی در آمریکا آموزش دیده بودند


نیویورک تایمز گزارش داد، چهار سعودی که در قتل سال 2018 جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی نقش داشتند، یک سال پیش از آن در ایالات متحده طبق قرادادی که وزارت خارجه تایید کرده بود، - نیویورک تایمز گزارش داد، چهار سعودی که در قتل سال 2018 جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی نقش داشتند، یک سال پیش از آن در ایالات متحده طبق قرادادی که وزارت خارجه تایید کرده بود، تحت آموزش شبه نظامی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمده است، این برنامه آموزشی از طرف تایر 1 گروپ که متعلق به شرکت سهامداری خصوصی سربروس کپتال منیجمنت است و ماهیت دفاعی داشت و برای حفاظت از رهبران سعودی طراحی شده بود، ارائه شد.

شرکت سربروس به سوالات پیرامون این مساله به رویترز پاسخی نداد.

در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت طبق قانون، این وزارتخانه نمیتواند درباره هیچکدام از فعالیت پروانه صادرات دفاع مجاز که در گزارش رسانه ها ادعا میشود اظهارنظر کند.

ند پرایس همچنین مدعی شد در سیاست آمریکا در قابل عربستان حاکمیت قانون و احترام به حقوق بشر اولویت دارد.

خاشقجی که شهروندی آمریکا را داشت و برای واشنگتن پست مطالب انتقادی درباره محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان می نوشت، در اکتبر 2018 به دست یک تیم مرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: عاملان قتل خاشقجی در آمریکا آموزش دیده بودند

نیویورک تایمز: عاملان قتل خاشقجی در آمریکا آموزش دیده بودند