مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-22اقتصادي

اهتمام دستگاه های خدمات رسان به تامین زیرساخت های توسعه گردشگری


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های استان در حوزه تولید و صنعت، گفت: رونق صنعت گردشگری یزد بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های استان در حوزه تولید و صنعت، گفت: رونق صنعت گردشگری یزد بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد.

محمدصالح جوکار عصر سه شنبه سوم تیرماه در دیدار با مدیران شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به این که یزد یک استان صنعتی است و استان صنعتی هم نیاز به زیرساخت های لازم دارد، اظهار کرد: از جمله زیرساخت های اصلی که برای صنایع ما وجود دارد، مسئله برق است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در مسئله تولید به ویژه در حوزه تولید ثروت فعال باشیم چاره ای جز ایجاد زیرساخت های اساسی در حوزه گاز، برق و آب نیست و قطعا این پیشرفت هم متوقف نمی شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس به مشکل شدید استان یزد در حوزه آب اشاره کرد و گفت: کمبود شدید منابع آبی سبب کند شدن سرعت پیشرفت استان یزد در حوزه تولید و صنعت شده که به دنبال تامین منابع آبی پایدار ابتدا برای بحث شرب و پس از آن برای صنعت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله برق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: الان برای منطقه اقتصادی اشکذر که مصوبه چند سال قبل بود ولی در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دستگاه های خدمات رسان به تامین زیرساخت های توسعه گردشگری

اهتمام دستگاه های خدمات رسان به تامین زیرساخت های توسعه گردشگری