مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:302021-06-22پزشكي

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به 22 هزار نفر/ «برکت» وارد گلستان شد


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: 22 هزار نفر در گلستان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقری شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: در روزهای گذشته کمبودهایی برای تزریق نوبت دوم واکسن کرونای گروه های سنی در استان داشتیم که هم اکنون این مشکل برطرف شده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت گلستان افزود: هم اکنون واکسن وارد استان شده و واکسیناسیون سرعت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به ازدحام روزهای اخیر در مراکز تزریق واکسن، ادامه داد: واکسن وجود دارد و جای نگرانی نیست و در روزهای آینده از ازدحام کاسته خواهد شد.

باقری گفت: برای اولین محموله واکسن کوو ایران برکت هم وارد استان شد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت گلستان بیان کرد: تاکنون 65 هزار گلستان واکسن نوبت اول کرونا و 22 هزار و 216 گلستانی هم نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

طبق گفته وی واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا در استان همچنان ادامه دارد و مشمولان می توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: روند افزایشی بستری های کرونایی را در استان شاهد هستیم و هم اکنون 322 بیمار در استان بستری هستند که نسبت به روز گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به 22 هزار نفر/ «برکت» وارد گلستان شد

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به 22 هزار نفر/ «برکت» وارد گلستان شد