مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 19:552021-06-22بين الملل

واکنش پرس تی وی به توقیف دامنه وب سایت شبکه توسط آمریکا


در پی توقیف دامنه فراگیر وب سایت شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی توسط دولت آمریکا، این شبکه اعلام کرد فعالیت خود را بر روی دامنه ایرانی ir ادامه می دهد.

- در پی توقیف دامنه فراگیر وب سایت شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی توسط دولت آمریکا، این شبکه اعلام کرد فعالیت خود را بر روی دامنه ایرانی ir ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه یکم تیر، پلیس فدرال آمریکا (FBI) در اقدامی غیرمترقبه، امکان دسترسی به وب سایت شبکه پرس تی وی از طریق دامنه دات کام (com.

) را مسدود کرد.

روابط عمومی شبکه پرس تی وی گزارش داد، از اولین ساعات شامگاه سه شنبه در یک اقدام هماهنگ، تصویری یکسان بر روی خروجی تعدادی از وب سایت های تلویزیون های ایرانی و منطقه، خبرگزاری ها و منابع خبری ظاهر شد که از توقیف دامنه وب سایت سه شبکه العالم ، پرس تی وی و المسیره توسط پلیس فدرال ایالات متحده آمریکا خبر می دادند.

در تصویری که برای اعلام مسدودی این رسانه ها روی این وب سایت ها قرار داده شده به قوانینی برای توجیه این اقدام استناد شده که به دولت آمریکا اجازه می دهد دارایی های نهادهای دخیل در قاچاق فناوری ها، مواد و سلاح های هسته ای، شیمیایی، بیولوژیک و رادیولوژیک و یا دخیل در ساخت، واردات، فروش یا توزیع مواد غیرقانونی را مصادره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پرس تی وی به توقیف دامنه وب سایت شبکه توسط آمریکا

واکنش پرس تی وی به توقیف دامنه وب سایت شبکه توسط آمریکا