مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-22سياسي

تهیه شیوه نامه مدیریت مساجد استان مرکزی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شیوه نامه مدیریت مساجد استان تهیه شده و پس از ابلاغ نماینده ولی فقیه در استان، عملیاتی می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شیوه نامه مدیریت مساجد استان تهیه شده و پس از ابلاغ نماینده ولی فقیه در استان، عملیاتی می شود.

حجت الاسلام مهدی عباسی، اول تیرماه، در نشستی با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این سازمان در تیرماه سال 60 به فرمان امام خمینی(ره) فعالیت خود را در بخش های مختلف آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به نیازهای موجود در عرصه های مختلف، اجرای 35 عنوان برنامه در سالگرد تاسیس این سازمان در سال جاری در دستور کار است و توانمندسازی فعالان فرهنگی نیز به عنوان یکی از اولویت های موجود، پیگیری می شود.

عباسی خروجی دوره های برگزار شده جهت توانمندسازی فعالان فرهنگی را مطلوب عنوان کرد و گفت: در کنار برنامه های فرهنگی طرح های قرآنی همچون شهد رمضان نیز در ماه رمضان اجرا و در قالب یک برنامه تلویزیونی از طریق شبکه استانی آفتاب پخش شد.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا فعالیت فرهنگی مساجد، مجازی شد و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت، افزود: شیوه نامه مدیریت مساجد با همکاری سازمان اوقاف، سپاه روح الله استان و نمایندگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه شیوه نامه مدیریت مساجد استان مرکزی

تهیه شیوه نامه مدیریت مساجد استان مرکزی