مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-22سياسي

تبلیغ و روایتگری ایثار و شهادت در دستور کار حوزه های علمیه قرار بگیرد


مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: درس دفاع مقدس باید در حوزه های علمیه تدریس شود و با آموزش نیروهای جهادی؛ تدریس، تبلیغ و روایتگری با موضوع ایثار و شهادت در دستور کار حوزه های علمیه قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: درس دفاع مقدس باید در حوزه های علمیه تدریس شود و با آموزش نیروهای جهادی؛ تدریس، تبلیغ و روایتگری با موضوع ایثار و شهادت در دستور کار حوزه های علمیه قرار بگیرد.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه وصیت نامه های شهدا سرشار از مفاهیم ارزشمند اخلاقی و دینی است، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهتر است که در ابتدای برنامه های محوری، همایش ها و جلسات وصیت نامه ای از شهدا قرائت شود.

وی ادامه داد: طلاب حوزه های علمیه، می توانند مقالات و پژوهش های خود را با موضوع دفاع مقدس بنویسند.

رشیدی عنوان کرد: اگر در این زمینه آثار و کتب قابل چاپی توسط طلاب نوشته شود، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از آن ها حمایت می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها، تصریح کرد: این درس نیز باید در حوزه های علمیه تدریس شود و با آموزش نیروهای جهادی؛ تدریس، تبلیغ و روایتگری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ و روایتگری ایثار و شهادت در دستور کار حوزه های علمیه قرار بگیرد

تبلیغ و روایتگری ایثار و شهادت در دستور کار حوزه های علمیه قرار بگیرد