مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 16:102021-06-22حوادث

خادم یاران کاشانی، زائران رضوی را در مشهد گلاب افشانی می کنند


خادم یاران دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در کاشان آیین گلاب افشانی زائران حضرت امام رضا (ع) را تا شام ولادت انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، خادمان حرم رضوی با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ضمن پرچم داری در واحد های عملیات و نجات این سازمان با اهدای نمک و نبات تبرکی کرونا در نجات جان هم وطنان و درمان آن ها شبانه روزی و بی وقفه تلاش می کنند با اهدای تبرکات رضوی و پرچم گردانی از آن ها تجلیل و تکریم کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در بدو دیدار با خادمان حرم رضوی در اتاق مدیریت بحران این مرکز با ابلاغ سلام دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور از حضور کاروان زیر سایه خورشید در این مرکز تقدیر کرد.

حسین ریاحی با تبریک و شادباش میلادامام رضا(ع) گفت: ایران اسلامی دهه کرامت با حضور کاروان های زیر سایه خورشید سرشار از رأفت و عطوفت خادمان حرم رضوی یکپارچه شاد و پر خیروبرکت و عزتمند می شود.

وی حضور خادمان حرم رضوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این برهه زمانی که تمامی مردم و کادر درمان دوران سختی را با تلخی های آن پشت سر گذاشتند بسیار به جا و پربرکت دانست و گفت: ایجاد روحیه شادابی، امید و انبساط خاطر مردم ایران در دهه کرامت به ویژه کادر درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم یاران کاشانی، زائران رضوی را در مشهد گلاب افشانی می کنند

خادم یاران کاشانی، زائران رضوی را در مشهد گلاب افشانی می کنند