مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:552021-06-22سياسي

تبریک مقامات منطقه کردستان عراق به آیت الله رییسی


معاون نخست وزیر منطقه کردستان عراق و روسای اتحادیه میهنی کردستان در پیام های جداگانه خطاب به آیت الله رییسی پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در ادامه پیام های تبریک مقامات و شخصیت های خارجی به آیت الله سید ابراهیم رییسی در پی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، مقامات منطقه کردستان عراق در پیام های جداگانه به رییس جمهور منتخب تبریک گفتند.

* پیام تبریک معاون نخست وزیر منطقه کردستان قباد طالبانی معاون نخست وزیر منطقه کردستان عراق، با ارسال پیامی خطاب به آیت الله رییسی، انتخاب وی را تبریک گفت و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

  در این پیام آمده است: ما در اقلیم کردستان با اهمیت فراوان چشم بە روابط دوستانە و تاریخی با جمهوری اسلامی ایران دوختەایم، امیدواریم در مرحلە پیش رو و در زمان ریاست جمهوری جنابعالی روابطمان را بر مبنای دوستی و منافع مشترک تقویت کرده و توسعە دهیم و  در راە تثبیت امنیت بیشتر در  منطقە با هم همکاری کنیم.

* پیام تبریک روسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان به آیت الله رییسی بافل طالبانی و شیخ لاهور جنگی روسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان هم در پیامی پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مقامات منطقه کردستان عراق به آیت الله رییسی

تبریک مقامات منطقه کردستان عراق به آیت الله رییسی