مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:502021-06-22بين الملل

لیبی فردا از جدول زمانی خروج مزدوران خارجی پرده برداری می کند


دولت لیبی امروز، سه شنبه اعلام کرد قصد دارد طرحی ملی را فردا در جریان کنفرانس برلین 2 روی میز بگذارد که شامل تعیین جدول زمانی مشخص برای خروج نیروهای خارجی و مزدوران خارجی از این کشور است.

- دولت لیبی امروز، سه شنبه اعلام کرد قصد دارد طرحی ملی را فردا در جریان کنفرانس برلین 2 روی میز بگذارد که شامل تعیین جدول زمانی مشخص برای خروج نیروهای خارجی و مزدوران خارجی از این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نجلا المنقوش، وزیر خارجه لیبی در بیانیه ای اعلام کرد، طی سه ماه گذشته روی آماده سازی ابتکار عمل ملی لیبی تحت عنوان طرح ثبات لیبی کار کردیم.

او افزود: این طرح با هدف سپردن زمام امور در دست ملت است که خودشان با حمایت کشورهای حامی ثبات رهبری این روند را برعهده بگیرند.

المنقوش تصریح کرد: طرح بر ثبات لیبی و تدوین جدول زمانی صریح خروج نیروهای خارجی و مزدوران در کنار اتحاد ارتش ملی و حل مشکلات امنیتی و اقتصادی متمرکز خواهد بود.

او همچنین فاش کرد، قرار است فردا در برابر کنفرانس برلین دو طرح مذکور را اعلام کند که شامل کارگروه بین المللی به ریاست لیبی است و به صورت دوره ای در سطح وزیران خارجه برای تقویت دیدگاه لیبی به منظور حل بحران و افزایش حاکمیت کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی فردا از جدول زمانی خروج مزدوران خارجی پرده برداری می کند

لیبی فردا از جدول زمانی خروج مزدوران خارجی پرده برداری می کند