مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-22بين الملل

روسیه: مدرن سازی بندر طرطوس باعث افزایش حجم تبادلات تجاری سوریه می شود


معاون نخست وزیر روسیه به خبرنگاران گفت، مدرن سازی بندر طرطوس به سوریه اجازه افزایش حجم تبادلات تجاری به خصوص صادرات این کشور به کشورهای دیگر را می دهد.

- معاون نخست وزیر روسیه به خبرنگاران گفت، مدرن سازی بندر طرطوس به سوریه اجازه افزایش حجم تبادلات تجاری به خصوص صادرات این کشور به کشورهای دیگر را می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه به خبرنگاران در دمشق گفت: طرحی برای مدرن سازی بندر طرطوس و تاسیسات مورد نیاز در آن از جمله محل ذخیره سازی کالاهای فاسد شدنی وجود دارد به نظرم ساخت وساز تدریجی در این بندر در افزایش تجارت سهیم خواهد بود و در مقام اول صادرات سوریه به روسیه و دیگر کشورها قرار خواهد داشت.

او اشاره کرد: توافقنامه امضا شده درخصوص اجاره بندر طرطوس از سوی روسیه ماموریتی مهم به لحاظ لجستیکی و انواع حمل و انتقال ها و صادرات کالاها از و به سوریه است.

معاون نخست وزیر روسیه اظهار کرد: مقدمات توافقنامه تجاری - اقتصادی بین دو دولت سوریه و روسیه در مراحل پایانی است.

او در دیدار با بشار اسد، رییس جمهوری سوریه گفت: ما در مرحله نهایی مقدمات توافقنامه بین دو دولت هستیم که روابط تجاری و اقتصادی دو طرف را در طولانی مدت تنظیم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: مدرن سازی بندر طرطوس باعث افزایش حجم تبادلات تجاری سوریه می شود

روسیه: مدرن سازی بندر طرطوس باعث افزایش حجم تبادلات تجاری سوریه می شود