مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-22سياسي

بیانیه شورای وحدت اصولگرایان پس از پایان انتخابات 1400


شورای وحدت اصولگرایان با انتشار بیانیه ای مواضع خود درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: عرصه پرشور انتخابات در روز جمعه 28 خرداد، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و طمع ورزان به امنیت و اقتدار ملت و نظام اسلامی شد.

حماسه حضور آحاد مردم پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه دشمنان کشید که با صدها ترفند سیاسی و تبلیغاتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد مقدس بودند و از تحریم انتخابات و دلسردی از نظام سخن می گفتند.

ایرانیِ مومن و غیور در حماسه جمعه، بار دیگر ظرفیت های بی نظیر خویش را در مواجهه خردمندانه با میدان سرنوشت ساز انتخابات به نمایش گذاشت و با رای هوشمندانه به صدای عدالت، پاکدستی و فساد ستیزی همت والای خود را در راه پیشرفت کشور و به سامان رساندن امور نشان داد.

برای شورای وحدت که با محوریت جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور شکل گرفت و توانست احزاب و تشکل ها و اقشار مختلف و نیروهای انقلابی و ارزشی را مجتمع سازد، مایه مباهات است که از آغاز فعالیت با دعوت از حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی برای حضور در عرصه انتخابات و سپس با هدایت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای وحدت اصولگرایان پس از پایان انتخابات 1400

بیانیه شورای وحدت اصولگرایان پس از پایان انتخابات 1400