مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-22سياسي

سالانه بیش از 3 هزار مبلغ به سراسر هرمزگان اعزام می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: سالانه بیش از 3 هزار مبلغ به سراسر این استان اعزام می شوند و هم اکنون 111 مبلغ در شهرستان ها و روستاهای استان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در آستانه فرا رسیدن یکم تیرماه، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل (ه) در سال 1360 و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، اظهار کرد: تبیین مؤثر اسلام ناب و گفتمان سازی بر اساس اولویت های انقلاب در جامعه و همچنین رصد و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن، رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی در شش محور انجام می شود.

یکی از این محورها اعزام و استقرار مبلغ در سطح استان است که در این راستا سالانه بیش از 3 هزار مبلغ به سراسر استان اعزام می شود.

استقرار مبلغ در روستاهای فاقد عالم از دیگر وظایف این اداره کل است همچنین در حال حاضر 111 مبلغ در سطح استان مستقر شده و در حال تبلیغ و تبیین ارزش های دینی در جامعه هستند.

انصاری راد عنوان کرد: مهم ترین وظیفه روحانیون اعزامی و مستقر، تبلیغ دین در سطح مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی، ادارات و دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی و انتظامی و جلسات خانگی با هدف تبلیغ دین مبین اسلام، اطلاع رسانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه بیش از 3 هزار مبلغ به سراسر هرمزگان اعزام می شوند

سالانه بیش از 3 هزار مبلغ به سراسر هرمزگان اعزام می شوند