مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:202021-06-22دانش

تجربه موفق وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم طی چند سال گذشته تجربه موفقی در توانمندسازی دانشجویان و به خصوص دختران داشته است و برای رسیدن جامعه به توسعه و پیشرفت باید تمام افراد جامعه مشارکت داشته باشند.

- غلامرضا غفاری یکم تیرماه با حضور آنلاین در مراسم اختتامیه رویداد کمند در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: سهیم شدن در توسعه و رشد جامعه بدون داشتن مهارت و قابلیت امکان پذیر نیست و طرح کمند به دنبال آن است که قدرت و مهارت را در بین دانشجویان دختر ارتقا دهدزیرا توانایی بستری برای مشارکت بیشتر است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید در کنار مهارت تخصصی رشته تحصیلی خود، توانایی کار تیمی، توانایی گفتگو و توانایی تعامل را در خود تقویت کنند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: اشتغال پذیری دانشجویان برای آینده انها خوب است و باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کرد.

عزیز حبیبی اضافه کرد: وزارت علوم طی سال های اخیر با همکاری نهادهای مختلف در حوزه مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان اقدامات قابل تقدیری انجام داده است.

وی اظهار کرد: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم در زمینه ارائه خدمات و سوق دادن دانشجویان به سمت شرکت های دانش بنیان ثمربخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه موفق وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر

تجربه موفق وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر